Dost Şeref 20/01/1950-2015
Doğadaymış
Doğaya saygı duyarım
Ölümsüzlük doğadaymış
Binbir bitkiyi tararım
Ölümsüzlük doğadaymış
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Anlamı yine çok güzel bir çalışma ve yine usta işi,can'ı gönülden tebrikler hocam,saygılar.
Güzel calışma kutlarım selam ve saygılar efendim
Güzel eserinizi beğeniyle okudum kutlarım sizi ve kaleminizi saygılarımla
Kılavuzum karga değil
Dost şeref’im darda değil
İlime irfana eğil
Ölümsüzlük doğadaymış...
Doğada esir değilsen eğer...Güzeldir elbet doğa...Kutlarım yüreğinizi, kaleminizı...Kuşların sesi anlatıyor doğanın eşsiz üzelliğini...Üstat sağlık ve mutluluk dilerim...Sizin güzel doğanız hiç yok olmasan...
Kılavuzum karga değil
Dost şeref’im darda değil
İlime irfana eğil
Ölümsüzlük doğadaymış...
Doğada esir değilsen eğer...Güzeldir elbet doğa...Kutlarım yüreğinizi, kaleminizı...Kuşların sesi anlatıyor doğanın eşsiz üzelliğini...Üstat sağlık ve mutluluk dilerim...Sizin güzel doğanız hiç yok olmasan...
Bilimin edebiyatla dile getirilmesi zordur ve büyük ustalık ister. Ama Dost Şeref bunu halk şiiriyle 4x4 lük başarmıştır. Candan kutlarım.
Kılavuzum karga değil
Dost şeref’im darda değil
İlime irfana eğil
Ölümsüzlük doğadaymış
Begeniyle okudum
Bu şiir ile ilgili 17 tane yorum bulunmakta