Bi-e bi-
Dö-de dö-t
Bi-
Dö-t! ...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Bi-e bi-
Dö-de dö-t
Bi-
Dö-t! ...
© Copyright Antoloji.Com 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Antoloji.Com'a aittir. Sitemizde yer alan şiirlerin telif hakları şairlerin kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.
Şu anda buradasınız:Dö-tleşme Şiiri - Yorumlar
28 Haziran 2026 Pazar - 19:07:43

KISA VE ÖZ KONUŞMAYI SEVİYORSUN ÜSTAD KALEMİN DAİM OLSUN SAYGILARIMLA
Sayın Köyan
İsteğinizi onurla yerine getiriyorum. Çocukları mı anlatmak istediniz. Çocukluğunuz mu aklınıza geldi.
Gönül bahçemden gönül bahçenize 1001 renk çiçek yolluyorum. Kabul buyurunuz lütfen.
Sevgiler...
Alimoğlu
ne diyeceğimi bilemiyorum
derin bir manası var galiba tebrikler
:)) yok yok güzel olmuş.. farklı güzel sevimli
:))) BEN ÇOK İYİ ANLADIM...KUTLUYORUM...
Orhan ÇAPAN
bir şiirden çok antolojilerde rastladığımız tekleme lere benziyor... bana bir şey vermedi
Bu sevimli şiir için kutlarım. Çocuklarımın ilk konuşmaya (hecelemeye) başladıkları zamanlar geldi aklıma. Yüzümde bir tebessümle okudum :) Teşekkürler :)
Sevgiyle...
bebeklerin ilk hecelemelerinden ne sirinlikler sesleniyor, neden olmasin, harika bir düsünce..
sevgiler ve saygilar
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta