''Dün gece seni rüyamda görebildim'' diyebilseydim keşke
Sensiz geçen zamanın boş olduğunu söyleyebilseydim
Ne olur ben geldim grl bir adım sende
Sana sıkı sıkı sarılıp gözyaşlarımı dökebilseydim.
BEN SENSİZLİĞE DAYANAMADAN BEKLETME GEL
GEL DE 'KALBİMİN ZÜMRÜT TEPELERİNDE' ESSİN BİR YEL!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




okuyunca insanı büyülüyor şiiriniz .kaleminiz daim olsun.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta