içim alev alev dışım serindir..
yüreğime çöken hasret derindir..
gönlümün her karesi inan senindir..
beni kül eden senin derdindir..
.
bu aşk beni yaktı kavurdu..
deli rüzgar gibi aldı savurdu..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




sevgi dolu bir şiir kaleme sağlık
'Kıyamet hacıyla hocadan kopacak' derler de inanmazdım. Şimdi inanmaya başladım. Hiç imam dilek taşından dilek mi dilermiş? Dileklerin yalnız Allah(CC)tan dileneceğini ben bile öğrenmişken bir imamın bundan gafil olması çok şaşırtıcı doğrusu!
Manevi alem de o kadar ak sevdalar ve kudsi muhabbetler, ilahi sevgiler cirit atarken, imam efendinin Kapkara sevdalara müptela olması da neyin nesi efendim? İnan ki hafsalam almıyor! Tövbe, tövbe yarabbi! Sen aklıma mukayyet ol ne olur!
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta