Gördüm kalbimdeki siyahlarımı
Sen bilirsin benim eyvahlarımı
Gözyaşıma gömdüm günahlarımı
Ne olur onları diriltme ya Rab
Nefsim beni çekti hergün batağa
Dinlemedim seni düştüm tuzağa
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ellerıne yuregine saglık allah razı olsun
Amin. Tebrikler hem güzel bir dua hem güzel bir şiir SAYGILAR
' Amin Emre Ağabey Amin....Kaleminden güzel bir şiir okudum başarılarının devam etmesi dileğiyle....'
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta