direniyorsun hep hayata...insanlar zalim,yaşamak zor...senin gibilerine...uzak durmak istiyorsun fakat olmuyor...embesil,meczup,darmadağınık....muhtaçsın hep birilerine...nankörlük diz boyu...hıyanet elzem...yalanı hiç sorma...sana söyleyemem...dinim örfüm adetlerim nerede...görünmüyor,sanki arada var perde...düzen bozuk,akıl yitik...arıyorsun her yerde...ya uyacaksın,ya öleceksin....sürünmek var birde....ne kadar değişti,yetişemedim...otuz yılı hiç özlemedim...yaşıyorum sanıyoruz ya hani nere de...çocukluğum hariç,biliyorum sizlerde...felsefe yanlış,kültür farklı...fabrika ayarlarına getirmek lazım aklı...olmuyor,döndüremiyorsun....düzen bozuk,ahlak bozuk.....sonuç her şey bozuk...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta