Yağan yağmur değil,benim gözyaşım,
Camın kenarında,dinle şarkımı.
Her aşk gibi kaldı,bu aşkta yarım,
Kırık anılarda,dinle şarkımı...
Nihavent den vazgeç,hüzzam çalıyor,
Geceyi koyu bir,efkar basıyor,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bitmiş bir aşkın arkasından anımsamak için yazılmış bir şiir.Güzel....ellerinize sağlık.selamlarımla.
Tüm şiirleriniz şarkı tadında. Kutluyorum.
Suna Doğanay
BİZ BU ŞARKIYI DAHA ÇOK DİNLERİZ HOXAM...
Yüreğine,kalemine sağlık...Kardeşin Şahin ERTÜRK/BEŞ MEVSİMLİK SEVEN ADAM
Karciğar dan vazgeç,saba çalıyor,
Gönlüm gibi udun,teli yanıyor,
Yıldızlarda gitmiş,ay parlamıyor,
Kırık anılarda,dinle şarkımı....
içimden geçen duygularımı siz yazmışsınız,ellerinize sağlık,artık şarkılar yalnız dinleniyor ne yazıkki,gönlüne sağlık,sevgiler..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta