Dinim İslâm,
Ama Arap değilim
Dilim Türkçe
Ama Çalap değilim…
”Ben Arap’tanım
Ama Arap benden değil,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Zihniniz ve kalbinizin dinginliği uyanmış, sevgiyle, yaşamla beslenmiş, ruhunuz dinginliğe kavuşmuş.. Şimdi dolup taşıyorsunuz böyle. Dolun şair, doldurun kabınızı, taşın böyle... Size de bu yakışır!
Üstadım, yüreğiniz öyle geniş ve güzel ki.. Öpüyorum dizelerinizi ve İNSAN ELLERİNİZİ..!
Yürekten kutlarım bu güzel şiirinizi..On puan gönderdim ,ulaşır herhalde.!Bayramınız kutlu olsun..
Helal olsun...
Ben de kürd oğlu kürdüm ama nejaperst değilim.
Biz inasanız !
İnasnım...!
Tebrikler,
Türk oğlu Türk’üm
Ama ırkçı değilim
Düşünceye saygı isterim
Ama baskıcı ve de
dayatmacı değilim…
çok güzel anlamlı mesajlar vermişsiniz. bize söz kalmadı. tebrikler..
Ali Asker Çataltaş
Süper şiir, artık ne söylenir bunun üstüne. Gerçekten tebrik ederim. Saygılarımla,
Temel Duran
Olması gerken ve olmaması gerekenler çok net bir şekilde verilmiş,katılmıyorum demek mümkün mü?Kutluyorum üstad.Sevgi ve selamlar.
cok anlamli bir siir tebrikler. ayten...
İnsan olduğunuzu Cümle Alem biliyor Hocam...
Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 35 tane yorum bulunmakta