09.08.1969 yılında Almanya Stuttgart'da dogdu.
O garip bulut,
Ufuklarda bile görülmez,
Rüzgarlarla savrulmuş uzaklara.
Öfkesini atmış içine,
Yağmur taneciklerinin düşmediği,
o garip ülkeye.
İsyanı yaşamış, almış dersini,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Dilsizim!
O garip bulut,
Ufuklarda bile görülmez,
Rüzgarlarla savrulmuş uzaklara.
Öfkesini atmış içine,
Yağmur taneciklerinin düşmediği,
o garip ülkeye.
İsyanı yaşamış, almış dersini,
Güneş ısınlarının önünü kesercesine,
Durur gökyüzü mavisinde.
Toprak medet beklemez ondan,
Sular buharlaşıp ulaşmaz ona,
Yapılan yağmur dualarını kabul etmez,
Sıkışıp kalmış gökyüzü mavisinde.
Yalnızlığını yıldızlarla paylaşır,
Güneş’ten kaçanlar gölgesine sığınır,
Meraktan balıklar bile çıkar su üstüne,
Oysa sıkışıp kalmış gökyüzü mavisinde.
Bir umut oysa güneş,
Yer çekimi bir ilaç,
Toprağın suyu ise serum
O ise yanlız gökyüzünde!
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM
USTA KALEMİ KUTLUYORUM
Güzel bir çalışma olmuş.Kaleminize sağlık!
YÜREĞİNİZE SAĞLIK,,,,
KALEMİNİZ DAİM OLSUN,,,
ALANYA'DAN SAYGI VE SELAMLARIMLA,,,
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta