Tenimde denizin tuzu,
Gözümde okyanuslar...
Rengârenk gökyüzünün çelengi...
Bir hasır şapka gibi güneş bulutta,
Gönül bilmiyorum neden umutta?
Dallarım bin bir koku, renk cümbüşünde,
Rüyâlarım sen dolu, kayıp gidiyor...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok hoş zevkle okudum..teşekkürler...
TEBRİKLERİMLE SEVDAN DAİM OLSUN EFENDİM.SELAM VE DUA İLE.
Gözünde okyanuslar olan şair,yüreğindeki umutların nedenini bilmez mi değerli şair?Tanrı,elinizdeki elleri,dilinizdeki tadı daim etsin diyor ve bu güzel şiirinizi gönülden kutluyorumHâlenur Hanım,saygılarımla,
Ünal Beşkese
Gözünde okyanuslar olan şair,yüreğindeki umutların nedenini bilmez mi değerli şair?Tanrı,elinizdeki elleri,dilinizdeki tadı daim etsin diyor ve bu güzel şiirinizi gönülden kutluyorumHâlenur Hanım,saygılarımla,
Ünal Beşkese
nefisti....
saygılar yüreğinize ve kaleminize....
Sevginin , özlemin şiiri . Güneşin bulutlar arkasına saklandığı anlar için ...
Kutluyorum sayın Halenur Kor , tertemiz şiirinizi , saygıyla ...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta