Sevda gemim kalkalı çok oldu,dönmemek üzere.
Af yok bu sevda dağlarında,yankı yok şimdi.
Ağlayan gözler yemin etti,gözyaşı çöl oldu,
Serap buralara taşındı,hayaller çoktan gitti.
Senin için senden geçerim ama kendimden asla,
Bir kere geldim dünyaya,yenilmem bu sevdaya,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevda gemim kalkalı çok oldu,dönmemek üzere.
Af yok bu sevda dağlarında,yankı yok şimdi.
Ağlayan gözler yemin etti,gözyaşı çöl oldu,
Serap buralara taşındı,hayaller çoktan gitti.
Dilenmedim....sevdim..........Şiir evrenseldir işte her insan kendine bir pay çıkartır bu kısmıda benim payım.......Yürekten Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta