Doğdum, doğurdum
Hayat benimle var oldu
Bana var olmadı
Mutluluk ararken yaşamdan
Acının her zerresini tattım
Haykırdım, ağladım
Sesim arşa çıktı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Aslında çok şey istemeyen, sadece ilgi göstererek, önemseyerek yüreğine dokunduğunda bir duygu yoğunluğu içerisinde dünyayı kucaklayıp avuçlarının içine alacak kadar duyarlı kadınları bir çırpıda anlatımınız güzeldi…
Elinden kalem eksik olmasın…
Düşünceleriniz için teşekkürler. Fakat Türkiye'deki durum ne yazık ki içler acısı. Kaç kadın eşinin tehdit etmesine rağmen güvenlik desteği istemesine rağmen katledildi. Çocuklarının gözleri önünde feryat eden, ölmek istemiyorum diye ağlayan kaç kadınımız.. Buna rağmen hala önüne geçilemiyorsa durum o kadar karamsar.
Ne kadar insanlık bitse de yine de dipte köşede bir şeyler kalmıştır, bu kadar karamsar olmayın. Kutlarım derin olarak işlemişsiniz.
Düşünceleriniz için teşekkürler. Fakat Türkiye'deki durum ne yazık ki içler acısı. Kaç kadın eşinin tehdit etmesine rağmen güvenlik desteği istemesine rağmen katledildi. Çocuklarının gözleri önünde feryat eden, ölmek istemiyorum diye ağlayan kaç kadınımız.. Buna rağmen hala önüne geçilemiyorsa durum o kadar karamsar.
Ne kadar insanlık bitse de yine de dipte köşede bir şeyler kalmıştır, bu kadar karamsar olmayın. Kutlarım derin olarak işlemişsiniz.
sonu olmuyo bu cinetlerin ne yazıkki
Şiirinizi
beğeni ile okudum
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta