Açıldım iç içe gül gibi sana,
Konuver bağrıma, nurdu desinler.
Kalbimden özümü iç kana kana,
Namına sevdanın kurdu desinler.
Nereye vardıysam, senden bir karış,
Gözlerin kördüğüm, ne zalim sarış!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sevdanız bitmesin kaleminiz durmasın. yüreğinize sağlık.. tebriklerimle 10 puan...
Sevgili Dost,Gönlünü içtenlikle kutlarım güzel bir şiir okudum, kalemine sağlık.İlhamın bol gönlün şen olsun. Sevgi ve saygılar...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta