bir hüzün var,
içimde bu sabah,
nedenini çözemediğim...
oysa,
neşeli olmalıyım,
bavulum hazır kapıda,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bol güneşli, yüce yüreklilerle tanışıklı iyi tatiller Nursen Hanım!!! sağlıcaklakalın!!!!
'insanın sevdikleri arasında bir seçim yapmak zorunda kalması kadar zor bir durum yok. Oraya mı? yoksa buraya mı? diye kendinizi sorgularsanız vereceğiniz karar doğruda olsa yinede içinizde bir ukde kalır. sevgilerimle'
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta