bütün mesele bu,
yüreğinin olmadığı bir bedendesin,
hiçbirşey olmak kadar kötü,
nereye gitsen kendinlesin.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Deruni
bütün mesele bu,
yüreğinin olmadığı bir bedendesin,
hiçbirşey olmak kadar kötü,
nereye gitsen kendinlesin.
Serap Ersoy
çok kısa bir o kadar dolu, düşündüren, hüznlendiren bir şiir plmuş .
Dahiane bir dörtlük. Okadar anlam yüklemişsiniz ki aç açabilirsen, açtılça başka anlamlar çıkıyor içinden.Candan kutluyorum.
Güzel yüreğinizden dökülen sevgi damlacıkları mısralarda sevgi seline dönüşmüş dost şairim..
Yüreğinizdeki esinler daim olsun..
Tebrikler kaleme..
Sevgilerle...
bütün mesele bu,
yüreğinin olmadığı bir bedendesin,
hiçbirşey olmak kadar kötü,
nereye gitsen kendinlesin.
oldukça manidar yüreğin dert görmesin
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta