Derdimde çoktur yazayım mı
Of hangisine kızayım ki
Şanlı Bayrağımı yaktılar
Ve Birde üstüne çıktılar
Askerime mermi sıktılar
Baştaki deyyuslar yattılar
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sevgili kardeşim çok güzel ifade etmişsin. Yüreğin dert görmesin. Bu pisliklerle yaşamaya alışmadık da mecbur kılındık. Bu mecburiyeti de sağlayan bizleriz ne yapalım al birini vur ötekine yoksa şu cennet vatanımız kimse de yok. saygılarımla gülay oğuztürk
Haklı söze ne denir. Tebrikler...
Ümran Tokmak
bu genc yasda duyarli olman harikulade degerli sairim sevgili memduh kardesim...gözlerinden öperim senin...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta