Bu hasret, gönüle sevda yazısı,
Silmesen dert olur, silsen dert olur,
Tebessümü yalan dosttur bazısı,
Bilmesen dert olur, bilsen dert olur.
Bir mazlum karşında, yüreği yanmış,
Sabrı bedeninde sona dayanmış,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ŞİİRLERİN HEP TÜRKÜ TADINDA...
OKUDUKÇA KEYİF VERİYOR İNSANA...
SEVGİLERİMLE...
yani ; yukari tükür biyik, Assagi tükür sakal :)) sizi candan tebrik ederim sevgili Sadicigim...sevgilerimle...
Kutlarım.
Kaleminiz ve ilhamınız daim olsun.
Güzel içten bir şiir.
Selamlar.
tebrik ederim güzel bir anlatım
Tebrikler değerli kardeşim Allah razı oylsun. Yüneğine sağlık.Sevgi ve Selamlar
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta