Zehir sende olduğu gibi panzehir de sende
Dertsin dermanın kendi içinde
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




yüreğinize sağlık efendim
anlatılmak istenilen her şey iki mısrada söylenip bitirilmiş gayet başarılı bir beyit
tanım itibariyle; anlam bütünlüğü iki dizede sağlanmış
ha kısa şiir demek yanlış olur mu elbette ki olmaz ama beyit tanımına uyuyor
bana göre de beyit , serbest vezinle yazılmış gayet de güzel bir beyit
tebrik ederim
bu beyit değil kısa şiirdir kısa şiir olarak güzel ama beyit olarak görüyorsan bu yazdığın şiiri beyit yazanlara hakaret olur
her insanın derdi vardır,Derdin çözümü kendi içinde olamaz mı?sizin yorumunuz da doğru. selam sana.
beyit dediğim kısa şiirler osmanlıca kelimeler olmazsa olmaz günümünz türkçeyele olmaz
Doğru söze ne denir:))))
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta