Talan ettin,gönlümü
Buralara bahar gelmiyorsa
Güneş doğmuyor
Yıldızlar gözükmüyorsa
Sen derdine yan
Batan gemiler geri gelmiyorsa
Köprünün altından
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Yüreğinden çıktığı gibi kağıda döküyorsun. Çok saf ve temiz oluyor. Ama biraz daha şiirsellik katman gerekir. Dümdüz karşındaki ile konuşur gibi değilde, biraz vurgulu, biraz betimlemeli olsa, sanki daha güzel olur. Bence ileride ufak tefek ayarlamalarla daha da iyi duruma getirisin...
Şiirlerinizi buraya kadar beğenerek okudum. Akıcı,akıllı ve mantıklı şiirlerdi. diğerlerinide okuyacağım. Tam puan kutluyorum.Saygılarımla. GERÇEK DOSTLAR GRUBU
Güzeldi.
Kutlarım.+10+ant
Kalemin daim olsun....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta