Ben gerçeklerle ağlayanlardanım,
Hep son yaprağın düşmesini beklerim.
Bir kez tebessüm edebilmek için,
Ölüme susamış topraklardan geliyorum.
Simsiyah bir perde çekilir gözlerime,
Tatmadım bu güne dek mutluluğu,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Aglamak, aglayabilmek INSAN olma özelliklerinden temel unsurlardan biridir.. SIzde bunu yapabildiginize göre DOGAL bir INSAn oldugunuzu anlatiyorsunuz bize.. yureginize saglik
Aglamak, aglayabilmek INSAN olma özelliklerinden temel unsurlardan biridir.. SIzde bunu yapabildiginize göre DOGAL bir INSAn oldugunuzu anlatiyorsunuz bize.. yureginize saglik
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta