Bu şiirimi tüm Depremde hayatını kaybedenlere ve geride kalanlarına ithaf ediyorum.
Anam vardı,dilleri beni sever,
Babam vardı,gözleri beni süzer,
Kardaşım vardı,çevremde gezer,
Bir anda yok olup nere gider.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Duygularınız duygularımdır. Pek güzel dile gelmiş. Tebrikler
'Kurtar diyen diller sustu...'Sustu ki ne sustu. Ogünler son acımız olsun diyorum. Tebrikler kardeşim.
Suna Doğanay
İnsan duygularına, şaşkınlığına iyi ses vermişsiniz..
(Bu sorular sorulmalı ki önce, bunları tekrar tekrar sorar bulmamak için kendimizi , 'ne yapılmalı' safhasına geçilsin..)
saygılarımla
aynur özbek uluç
allah kimseye bu acıları taddırmasın deprem çok kötü ya bizlerde yaşadık hala acısını ve korkusunu untamadık yüregine saglık.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta