Ne güzel yakışır şu laf
bizim Kafeci Süleyman'ın ağzına! ..
Ayrıca o söylemese de severim ben Denyo'yu...
söylenişi güzel bu kelimenin
çağrıştırdığı şeyse ondan da güzel!
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




..
geçen tatilde bende bir cafeci süleyman tanıdım, tabiri caiz olsun olmasın tam bir fırlama, o cesareti cahilliğindende olsa, tiksindirdiği kadar, saygı duydurucuda, enteresan biri idi işte. Nabza göre şerbet,tahrik,taciz herşey var işte, lakin içten gülüyordu denyo, gerçekten içten, içinin acısı tatlısı su yüzüne vuruyordu, yoksa iki tokat atıp söverdim bir kaç sevdiğine. akran olsak valla derdim ' dokunma lan ...pne.
elimi göğsüme koyar selam ederim.
..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta