inceden yağmur yağıyor burada sessiz
seninle ben yani ikimiz
galiba mahşere kadar birleşemeyiz
kulaklarımda adın çınlıyor deniz
burda herkes şen gamsız ve kedersiz
galiba tek ben varım perişan ve çaresiz
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hos bir siirdi keyifle okudum guzelliklerde kalin saygilar *** Tam Puan *** + Antolojim
Hos bir siirdi keyifle okudum guzelliklerde kalin saygilar *** Tam Puan *** + Antolojim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta