Tek bir karıncayı bile incitmeden DENİZ,
suyunda tuzu sabır, dalgasında köpüğü rüzgar,
bu dünyayı yürek yürek atardamarda GEZMİŞ.
O ne deli aşık, coşkun sevgiliymiş ki
yaşamın sıcacık yatağında sevişirken gençliği
aklında gelecek, içinde dünya
insanlığın en güzel macerasını
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Anlamdaki derinlik,sesin müziği fevkalade..
Keşke isim-soyisim büyük harflerle yazılmasaymış diyeceğim;irrite ediyor gözü.Anlayan anlar zaten efendim,kaçmaz kimseden,merak etmeyin.
Saygılar..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta