Bir sahil kıyısında, gördüğüm sessiz güzel,
Ilık bir meltem olup, tenimi sarıyordu,
Ritminde dalgaların, söylediği hoş gazel,
Usulca kulağıma, sevdamı soruyordu,
Hoş bir edayla süzüp, gözlerimin rengini,
Derin bir ışıltıyla, masmavi bakıyordu,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




böylesi daha iyi belkide üstad..tahtınızdan kovup kötü hatıralarla anmak yerine,yaşanmamış beyaz sayfalara yazmak onu...
Artık kalktı o gemi, ben yolcu olamadım,
Vuslata varamazdık, seninle biz ikimiz,
Düşlediğim umudu, kalbine salamadım,
Ben sana akan ırmak, sen habersiz bir deniz….
......................
Daha baştan vuslat feda edilmiş umutsuzluğa...Umudun kalbe yolculuğa çıkabilmesi için önce cesaret ile beslenmesi gerekir...Çok güzel sevgi ve hüzün dolu bir şiirdi...Tebrikler...
çok güzel olmuş üstad şiiri özlemk hakkaten güzelmiş...mehmet yücedağ
TEBRİKLER.GÜZEL BİR ŞİİR OLMUŞ.
SAYGI VE SELAMLAR...
Üstat güzel bir şiir okuttun bana teşekkür ederim paylaşımına..İlk tam puan benden...selamlarımla..yunus karaçöp
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta