Tatlı bir meltem olsun selamım
Kalbinize dokunsun,
Acınıza çare olsun
Yada bence sizin,
Bir hayvanınız olsun
Mesela bir Alman Kurdu
Sizi her gördüğünde
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Evet Dost; Mutluluk bize kendisi gelmez aramak lazım.Her şartta ve her mekanda,zamanda.Yüreğin dert görmesin emi.Tam P.
Can-ı gönülden tam puanla tebrikler. Yüreğiniz dert görmesin, kaleminizden mürekkep eksilmesin.
Mutluluğun anahtarı sevgiyi, her ne olursa olsun denemek üzerine güzel öğretiler bunlar, kutlarım dost yürek Özlem. Sevgim sizinle olsun, hoşçakalın!!
tebrikler çok harika sizi
tanıdığıma çok sevindim başarılar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta