Yani bazen böyle hissetmiyor degilim insanlarin adaletsizliğine ve pisliklerine bu şekilde tepki veriyorum.Soz konusu sevdiklerim olunca kendimi hice sayip olaylarin icine atlayabiliyorum.Ama bazen de bu boru boşuna ötüyor gibi hissediyorum.Bi yerlerden atlayıp,kırılan,yorulan gönlümü bu haliyle sevdiklerime kalkan olarak kullanıyorum.Bugün biraz "felsefik hüzünlü" yüm.Birseyleri kaybettiğini hissederek uyanmak nasıl bir duygu?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta