Mendillerle uğurlarmış gideni,
Sevdana Mecnun ettin hergün beni,
Dilimde bir dua gibi andım seni,
Gönlümde hasretin var, demedin yar! ...
Gel gör ki,ayrılık canıma yetti,
Nerede sevenler, ağlayıp gitti,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Ümitlerim tükenip bir bir solsun,
Razıyım karanlıklar benim olsun,
Kanlı toprağım mezarıma dolsun,
O aşkıma esirdi, demedin yar! ...
TEBRİKLER NEFİS ŞİİRE VE YAZAN YÜREĞE. ÇOK İÇTENDİ. SAYGILAR...
Gel gör ki,ayrılık canıma yetti,
Nerede sevenler, ağlayıp gitti,
Bir ömür aşkınla geçipte, bitti,
Sarılıp seviyorum demedin yar! ...
Çok güzel dostum yüreğine sağlık
güzel dizelerdi.. sizin yüreğiniz sağ olsun..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta