Gökyüzü de bana uydu.
Yağmur olup dökülüyor.
Sen bırakıp gittin ama,
aklım sana takılıyor.
Ne dedin de yapılmadı,
söylermisin e be zalim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Uğrunda ölünecek kadar sevilen vefasıza sitemler. Tebrikler.
hoş akıcı bir şiir kutlarım
Yüreğinize sağlık,beğeni ile okudum,sağlıcakla kalınız.
Seven sitem eder , sevilen duyarmı ...tebriklerimle +10
Ne yerdeyim ne gökteyim
Halden hale girmekteyim
Senin gibi vefasıza
Gel gör yine divaneyim ......Aydanur Duman
Acizane bir dörtlükte benden...
Yüreğinizden çağlayacak daha bir çok şiirlerde buluşmak dileği ile...
Duru ve net bir anlatım.Çok güzel bir sesleniş sevgiliye..Tebrik ederim.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta