Ey gece!
Deki sevdama;
Sevdalar yaşanmasada birlikte
Yaşıyormuş gönlünde gönlünce.
Deki;
Ellerinde olmasada ellerin
Sıcaklığın avuçlarında saklıymış.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




de ki ben çok mutluyum
gelecekten umutluyum
saygılar
deki artık bende kendimdeyim, sen özlemiyorsan bende unutmaya hazırım.
bende güçlüyüm artık sen düşün,
küçücük yüreğimle, dünyalar karşımda duramaz,
mutlu olmak için seni düşünmüyorum.
kendimi yaşıyorum.
sevmek...ruhen yaşamaktır herşeyden önce... ve olmasa da yanında histemektir...
anlaşılan hüzünlü bir ayrılık yaşanmakta hala.........
güzel bir şiir di tebrikler :))
De ki.........satirlarca anlattigimi sen hic anlamayacaksin ama ben bilecegim.
Mukemmel.
diyecek bir şey kaldı mı.........tebrik ederim çok güzel bir şiir.yüreğine sağlık ve sabır dilerim..
Dedim gitti ...;)
Saygılarımla
İbrahim Tolga Özsoy
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta