Kahretsin.Ağlayası şarkılarda kahkahalar atıyorum, azıcık dibi gelse,ağarmış saçlarımın..siyaha boyuyorum.Bir sürü hikaye aldım, hergun birini yaşıyorum.Büyük çukurlar açtım kapı eşiğine, dehliz sanıp üstünden geçiyorum.Kapı duvar görmüyor gözüm, herşeye kafa tutuyorum.Doktorda ne çare; sigaramdan medet umuyorum.Ah! kafamdaki sesler, her yerde seni görüyorum.Dön gel! yanık sineme revami bu? aklıma mukayyet olamıyorum. Doktorda ne çare; ben seni unutamıyorum.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta