Evimi,eşyalarımı
Adresimi değiştirdim
Kimliğimi yeni isimle çıkarttırdım
Tanıdık kimse olmasın diye
Başka şehire taşındım
Eskilerden hiç bir şey
Kalmasın diye..
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




unutulmazki,, tebriklerimle efendim
Ahh yüreğim ahh
Onada sözüm geçse
Unutmayı becerse
Herşeyden kaçılıyor amma yürekten kaçılamıyor.
Yüreğinize sağlık sevgiler.
Unutmak zor duygulara yön vermek elde değil.
Unutmak kolay olsaydı,
Dünü çoktan unuturdum.
Can canan’ın olmasaydı,
Canı çoktan unuturdum.
kalbi vekalpte bir noktada hasıl olan gönlü değiştirdinizmi :))))
ahh kalbim ahh her şeye geçti de sözüm bir sana geçmiyor....nasıl unutursun ki...niye unutursun ki yaşanmış duyguları yaşanmış aşları nasıl görmezden gelirsin ki..bunu yapmak yalancılık olmazmı unutamadığın halde gururuna boyun egerek unuttum demek sahtekarlık olmaz mı..her şeyi değiştirsen de hatta imkan olupda kalbini degiştirsen de o kalp başka bir gönülde yine senin sevdigini sever unutmaz..unutamaz...
Günümüzde insanların yüzü bile değiştiriliyorda,ama yürek ve ondakiler olmuyor.Onun adreside aynı evide aynı.
unutsan sevdim demene inanmam zaten:) tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta