Uykuların diner
Çırpınmaz elin ayağın
Sızlamaz yüreğin kalbin
Güneş doğmazsa doğmaz değilmi
Atarsa mavilikler yerinden
Kökünden savurursa rüzgarlar
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




kutlarım değerli üstadımı
Gözden giren, yürekte yıkanan ve ağızdan çıkan duygular .... negüzel ... kutlarım kardeşim... saygılarla.
YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN TEBRİKLER
tebrikler Şairim kaleminiz var olsum.
Beğenerek okudum. Yürekten tebrikler Saygılar.
guzel bir anlatimdi kutlarim kalemi saygiyla.
muzeyyen baskir
her şey hayat bir değil miden ibaret değil mi?
tebrikler
Şiiriniz sade ve içten.Kaleminizi tebrik ederim.Saygılarımla...
Kaleminize sağlık
Kutluyorum...saygılar.
Bu şiir ile ilgili 26 tane yorum bulunmakta