Sevinçten mi, kederden mi nemlenmiş?
Gözler o gözler de; yaş o yaş değil
Güzelliğin bakışında demlenmiş
Bakış o bakış da; kaş o kaş değil
Gülüşünle kalbe kement atardın
Yakalayıp gönlünce keyf çatardın
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Murat Niyazlı şiiridir bu. Hırsızlık
Bu emek hırsızını burda lütfen tutma admin
Şiir o şiirde size ait değil bey :)
bu şiir Azeri şair Murad Niyazlı Yaş o yaş deyil Şiiri böyle şeyler ayıp yakışmaz bir şaire
Hırsızlık bu bir de mahlasını eklemiş
Esinlenmek başka bir şey Hırsızlık başka bir şey
Eser Sahibi Azeri şair Murad Niyazlı
Birde şiir yazarak güya sanat alemine girmeye çalışıyorsun ayıp değil mi büyük bir üstadın eserini aşırmak
Bu sitede admin olayı yok galiba. İstiklal marşının altına adımı yazsam yayınlayacaklar
Ayıp ve kardeşim. Hem de çok ayıp. Bu şiir 1923 doğumlu Azeri şair Murad Niyazlı'ya aittir. Birkaç kelime değiştirip büyük şairin şiirini adınıza yayınlamak yakıştı mı?
Murad Niyazlı'ya ait olan şiirin bazı kelimelerini değiştirerek kendinizin iş gibi yayınlamaya utanmıyor musun?
Bu şiir ile ilgili 14 tane yorum bulunmakta