Altın..
Ne kadar düştü..
Dolar euro..
Ne oldu ne olacak..
Çağımız insanın..
Çağdaş kaygıları..
Ya insanlar..
İnsanlık..
Ne kadar düştü..
Kimse kimseyi..
Sevmiyor..
Güvenmiyor..
Paranın karşısında..
Başlar eğiliyor..
Bu gidiş ne olacak..
Diye..
Kimse..
Rahatsız olmuyor..
Değerleri olan..
İnsan olmak mı..
Yoksa..
Zengin olmak mı..
Daha önemli..
Ya da..
Zengin olunmadan..
İnsan olunmuyor mu..
Yapay zekaya sormalı..
Artık bir geçek var ki..
İnsana ait duyguların..
Bir damla gözyaşının..
Dürüst ve samimi..
Olmanın..
İnsanı ve insan olmayı..
Her şeyden..
Üstün tutmanın..
Hiçbir..
Değeri yok..
Ayhan M.
Kayıt Tarihi : 7.04.2026 12:03:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!