Aldattim sanipta aldaniyorsun,
Gerçek diye yalana siginiyorsun,
Sadece kendini kandiriyorsun,
Ya kendine gel ya da ben çekip gideyim!
Her seferinde 'son' deyip avutuyorsun,
Bilmem ki hiç mi yorulmuyorsun?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




DUYGULARIN SORGULAMASI ..RİYASIZ BİR YAŞAMIN ÖZLEMİ....KALEMİNİZ KAVİ OLSUN SAYGILARIMLA
EMEĞİNİZE SAĞLIK,,
MÜKEMMEL ANLATIMLI BİR ŞİİR,,
KUTLUYORUM YÜREĞİNİZİ
ACILAR NE YAZIKKİ BAŞLADIMI BİTİVERMİYOR VE TÜKENİP TERKEDİLMİYOR ALIŞKANLIKLAR.. AMMA İNSANIMIZIN KARAKTERİMİDİR NEDİR ACIYA KATLANMAK.. BAZEN YETER DİYEBİLMEK GEREKİYOR KUTLARIM ŞİİRİNİZİ GÜZEL BİR EMEK ESEN KALIN SEVGİYLE KALIN
değilmi..
nefis çalışmaydı...
saygılarımla kutluyorum...
yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta