Soğuk bir kış akşamında, yine geldin aklıma
Sensizlik yazılmış, sanki benim karabahtıma
Sen yoksan istemem güneş doğmasın dünyama
Kendin gelmiyorsun bari hayalin girsin rüyama
Dedimya!
Sensiz yalnızım bitanem
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kaybetmeye korktuğum içimde kanayan yaramsın
çok vurucu anlamı çok değerli olmuş.tebrikler
insan çok sevince sevdiği yanında olmassa yaşanmaz dost.yüreğin dert görmesin
insan çok sevince sevdiği yanında olmassa yaşanmaz dost.yüreğin dert görmesin
'Dedimya!
Sensiz öksüzüm bitanem '
Öyledir. Burasi anlativermis duygularinizi, tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta