Dedim:zulmetme be sultanım,Hak'kı seversen
Dedi:zulmüm sana az bile aşık bildiğim
Dedim:yeter beni de gayri,deli ettiğin
Dedi:daha delirmedin mi,deli dediğim?
Dedim:güzel cevrü cefan,bil ki umman oldu
Dedi:leventhan olda,bahri gibi yüz gayri
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel bir dedim dedi şiiri olmuş..Biraz da müstehzi. Kutlarım..
Selam ve sevgilerimle
Seyfeddin Karahocagil
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta