Dedim,nereden gelip nereye gidersin,
Dedi; umut dolu bir sırça saraydı çıktığım kapsından, yorgun bir yolun yolcusuyum şimdi,
Dedim, ellerin mavi,ışıltısı durur avuçlarında hala denizin
Dedi; taşırım hasretimdir,hatıramdır,her şeyimdir…..
Dedim; sesin kavrulmuş kahve midir, demlenen bir çay mı bilemedim,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




İnsanın kendiyle hasbıhalı gibi- hoş etkili- yüreğine sağlık.
Kutluyorum tebrikler Sn Hacer bey.
tam p.10 sevgi ve selamlarimla.
DOSTLUK VE ARKADAŞLIK GRUBUMUZA HOŞGELDİNİZ
ŞİİR VE PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK ÜZERE SEVGİ VE SELAMLARİMLA.
Dedim
Dedim,nereden gelip nereye gidersin,
Dedi; umut dolu bir sırça saraydı çıktığım kapsından, yorgun bir yolun yolcusuyum şimdi,
Dedim, ellerin mavi,ışıltısı durur avuçlarında hala denizin
Dedi; taşırım hasretimdir,hatıramdır,her şeyimdir…..
Dedim; sesin kavrulmuş kahve midir, demlenen bir çay mı bilemedim,
Dedi; aşkın türküsüdür söylediğim, dinlenmiştir rengi.
Dedim; buradan geçen bir esinti midir yoksa tufan mı
Dedi; bak saçlarımda hala şiddeti yağmurun,damlalar biriktiririm gözyaşımla karışık.
Dedim; kanayan bir yara mıdır hepsinin toplamı
Dedi; yaralar olmasa nasıl bulurdu insan insanı…..
Hacer Yıldırım 1
Sevgili dost,
Yüreğine salık.
Beğeniyle okudum.
Kalemin daim olsun.
Nice paylaşımlara.....
Dedim; kanayan bir yara mıdır hepsinin toplamı
Dedi; yaralar olmasa nasıl bulurdu insan insanı…..
Çok güzel dizeler,şükranlarımla,
Duyarlı,etkileyici dizeler.Tebrik ederim.
Bir yaşam sürecinin -duygusal sürgün mü deseydim yoksa- çok duyarlı algılanıp şiirlenişi...Kutluyorum,saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta