Kim söylemiş beni
Süheyla'ya vurulmuşum diye?
Kim görmüş, ama kim,
Eleni'yi öptüğümü,
Yüksek kaldırımda, güpe gündüz?
Melahat'i almışım da sonra
Alemdara gitmişim, öyle mi?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bu şiir orhan veli'nin şiiri..değerli dostumuzdan ricam şairin adını şiirin altına eklemesidir,aksi takdirde isanları yanıltmak olur..buradakiedebiyat öğretmeni ilya salman'ın hababam sınıfındaki gibi tuhaf bi durum olmuş..ne dersiniz?
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta