Dedi;
Dost ariyorum selam vermeye.
Icimde nese,yüzümde gülücük.
Dedim;
Parasiz-pulsuz
Git be isine!
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




ne güzel terennüm tebrikler az laf çok iş
Dedim;
Parasiz-pulsuz
Git be isine!
Ne yani herşey paramı ? içten bir gülücük değer bence herşeye ,,hoş anlatım , denilen güzelde dedim düşündürdü ?
Az ama öz. Ne demiş, Mevlana:
Anlamaz olgun adamdan ham adam;
Söz hem az, hem öz gerektir, vesselam.
Kutluyorum Yakup ağabeyimi. Güzel bir hasbihaldi. - UĞUR BENEK
kısa ve anlamlı.tebrikler üsdat.selam ve dua ile.
Günümüz gerçeğine ne kadar uygun olmuş,tebrikler...
Çok sevdim bu şiiri. Yapmacıksız, yalın ve gerçek.
zaman ve onun rüzgari ruhumuzdaki insacil duygulari süpürüyor sn abim.saygilar
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta