Düşümde gaipten bir güzel gördüm,
Anlat dertlerini, yaz dedi bana.
Sevda defterinde yerimi sordum,
Bu çileler sana az dedi bana...
Hayret bunca zulme nasıl dayandım,
Yarin hasretiyle kavrulup yandım.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




01/06/2011
Hayret bunca zulme nasıl dayandım,
Yarin hasretiyle kavrulup yandım.
Ayrılık vuslatla bitecek sandım,
Bitmez aşıklarda naz dedi bana...
BİTİRDİN BE SEZİNİ
Her zamanki gibi harika bir şiir. Hecenin uzun kalıplarındaki başarılar her kula nasip olmaz. Görüyoruz ki Ali BAŞ bu zorlukları KAFDAĞLARINI AŞMAK KADAR BASİT(ERCİYES'İ ) aşarak başarmış. Bestelenecek kadar orjinal eserlerde yeni nefes ve soluklara edebiyatımızı zenginleştirmek ve daha iyiye ve güzele koşmanız dileklerimle BAŞARILAR.
Abdullah Çağrı ELGÜN
[email protected]
Güzel bir şiir...selamlar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta