Bir torunum var ki tatlımı tatlı,
Petekten bal sızar ya öyle bir şey.
Severken sevinir uçar kanatlı,
Sevgi kalpte gezer ya öyle bir şey.
Öyle mutluyum ki yanımda soyum,
Onunla beraber değişti huyum,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kutlarım Dede;
Torunuza verilecek en kıymetli bir yılnaşı hediyesi...
Duguların dizelere dökülmesi şiir olması ustaca...
Birlikte uzun ömürler dilerim...
Saygılar
İsmail Doğan
Beğeniyle okudum.Tebrikler...
Saygı ile...
Çok haklısınız dizelerinizde bir okadarda şanslısınız...yanınızda oldukları için ne mutlu böyle aileye...içinizden gelenleri olduğu gibi aktarmışsınız dizelerinize,kutlarım sizi elinize sağlık.Sevim E.Tezel/Bursa
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta