Ben bir dede gördüm sordum yaşın kaç
Dedi evlat benim yaşım doksan lo
Gücün nasıl şikayetin var mı hiç
Dedi evlat gücüm oldu noksan lo
Üç sene emzirmiş diyor anası
Baktım hala sapa sağlam binası
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Degerli üstadim Asik Gürkani, ne g uzel sohbeti dile getirmis. Allah razi olsunki, böylesi guzellikleri dile getirip yansita bilene...ellerinizden öpyorum ustam..yine sazda ahini gönüldeki sohbet ahengini paylasmis bizimle..gönül telinden estirmis, o guzel sohbeti, kutlarim üstadimi..
Çok güzel üstat yüreğin var olsun bu arada büyüklerimizide unutmayalım onlarıda hayırla yad edlim değilmi üstat bu şiirden onu anladım teşekkürler selamlar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta