Ah, şu insanlar...
Köre göz,
Sağıra kulak,
Topala ayak olsalardı...
Becerikli ve yavuz,
Her köye bir klavuz bulsalardı...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Olmalı;
Düşünen, icatcı bir baş.
Olmalı;
Güvenilir ve sırdaş.
Olmalı;
İnsanlıkla arkadaş...
Şunu bilselerdi;
'El eli yıkamazsa elde yüzü yıkamaz.'
Dayanışmalı milleti yedi düvel yıkamaz.
Doğru söze ne diyebilir ki keşke dost keşke ...yüreğinize sağlık
Çok zekice yazılmış,özgün ve özenli bir çalışma...zamanın eskitemeyeceği bir şiir.Kutluyorum bu usta yüreği.Puanım elbette tamdır......................Halil Şakir Taşçıoğlu
Olmalı;
Düşünen, icatcı bir baş.
Olmalı;
Güvenilir ve sırdaş.
Olmalı;
İnsanlıkla arkadaş...
.... olmalı dost olmalı.yüreğine sağlık kalemin daim olsun.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta