Sizi bilmem amma / ben
Umduğumu bulamadım hayattan
Çalış, çalış aldığın yol bir karış
Düşün, düşün zordur işin
Yaz, yaz var mı faydası?
Hepsi, hepsi bir simit parası
Vekilin dört çekerle gezer / sen yayasın
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




çook BENlik bir şiirdi abi
Su gibi akıp gidiyor dizeler. Etkili anlatımıyla harika bir serzeniş.Çok beğendim..Kutlarım kaleminizi. Saygılar..
Bir kayayı yerinden oynatsan altından şair çıkmaz...Bir şairi yerinden oynatsan da altından taş çıkmaz...Bir şiir çıkar,gelir oturur zamana...Şiir kalır yaşanan tüm rüzgarlarla,diyerek kutluyor,saygılar sunuyorum sayın şair...
Sevgili Er;Şiir,konu ve imgeler güzel.Lakin bu dizede kullanmış olduğunuz ''Düşün, düşün moktur işin '' 'moktur' kelimesi şiirde anlam kaybına sebep olmuştur.Onun yerine ''zordur''kelimesini kullanırsanız; hem anlamı, hem de anlatımı bozmayacaktır.Kutluyor ve güzel paylaşımlar diliyorum.Sevgi ve selamlar...
Yürekten kutlarım Dinmez Bey,şükranlarımı sunarım.
Koca yürek kocaman yüreğinizi kutluyor öpüyorum +10 puan da benden olsun dost.
Şiir dolu yüreğinizi tebrik ediyorum
ANT.10
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta