Dürüst olalım beyler
İlk adım sizden
Sökün savaş gemilerinden
Can simitlerini
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




ne desek bu şiire yalan olur
beğenerek okudum, tebrikler..
Her şiir çarpıcı...
çocukken okuduğum japon şiirleri antolojisindeki(sami akalın'ın hazırladığı)sadeliği ,hayyamın rubailerindeki derin anlamlar yüklü dizelerin tadını Sunay Akın da anımsamak ne güzel
Ne eğlenceli bir anlatım
Sunay Akın imzası sadeliğin çarpıcılığı.
çok anlamlı yaaa
bu nekadar guzel bir yurektır böylee.. ıcımı yakıp gecenn
sunay akını eleştirmek!!! kişi ilk önce kendi yazdıklarına bakmalı sonra eleştirmeli bence böle büyük ustadı.... kısa ve öz yazıp bir şeyler anlatmak akıl ister bunuda herkes yapamaz ....
şiirde bir yanlışlık yok arkadaşlar, diğer şiirlerine bakarsanız SUNAY AKIN'ın tarzı böyle...
Bu şiir ile ilgili 14 tane yorum bulunmakta