Yüreğim yaralı..gönülse dargın yıllara
Gelip geçenlere..dönüp bakmam anılara
Alıştım aşk-ı muhabbetteki sancılara
Üzgünüm..yaralı..hemde dargınım yıllara..
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




tebrikler kısa cümleleri duygu ile yoğurmuşsunuz
kısa şiir zordur
anlatımı bir kaç dizeyle bitirmek marifet ister
tebri,k ederim çok başarılısınız
kısa ve öz. sözcükler yerli yerinde okuyucuyu sıkmıyor, çok nefis bir şiir. kutluyorum.....10
kısa ve özlü şiirinizi beğenerek okudum sevgi ile kalın
Yine bir dargınlık şiiri harika olmuş.
yıllara kim dargın değilki,
muhteşemmmmmmmmm
..................mükemmelllll
vede saygılar 10
İçeriği ile şiirsel
vurguları ile çok etkileyici
harika bir çalışma olmuş..
Tebrik ediyorum
güzel yüreğinizin sesini
Buruk bir paylaşım şaire dostdan.. İsteklerin gönlüne göre diyorum.. Saygılar..
evet yıllara dargınız,ama onlar farkında bile değiller, ne yazık ki selamlar
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta