sana gelsem sevda,
kaç gönlün nazarıyla kalbimde
olduramadıklarımı koyup da bir imbiğe
sadece seni süzsem diyorum içinden
tek sevda kalsa, ele geçen özsu diye
ve posası da sevda olsa yine...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ANLAMI DERİN MISRALARDI YALNIZ BURADAKİ ÇOK KELİMELRİNİ YENİDEN GÖZDEN GEÇİRMENİ TAVSİYE EDERİM TEBRİKLER HEMŞEHRİM SELAM VE DUALARIMLA'
ben acıya çok aşina,
ama bana acı çok fazla.
güzel çalışma tebrikler..Devamını bekleriz..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta