Sürüp gitmez durgunluk, gökyüzü hiddet eder,
Ayyuka çıkar avaz, gürleyen çığlıklarla,
Bu, olan-bitenlere, acaba dağlar ne der,
Uzaklar yakın olur ürperten çığlıklarla,
Alaycı eda ile onları süzme sakın,
Onurlu dorukların, duruşu neymiş bakın,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kaleminize sağlık Üstat.
Güzel bir şiir okudum.
Tebrik ederim.
Saygılarımla.
Yolcuyu yola vurup, ardından sular döker,
Eğer emân vermezse, semaya hüzün çöker,
Vuslata mâni olsa sanki bir yürek söker,
Kucaklar hasretini, bekleşen umutlarla,
...........
Muhabbetle kutluyorum güçlü kalemi...
Şiirinizi zevkle okudum
Usta kalemi ve yazan yüreği kutluyorum
Kaleminiz daim olsun
Saygılar sunuyorum
Hepsi Haktan görevli, vazifeler ezeli,
Hangisine sorarsan; onun ki en güzeli.
Rahmet döndü gadaba, dağlar ateş püskürür!
Bizler aşıp sınırı, yanlış şeyler yazalı.
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta